ניקוי יסודי לבריכות שחייה

Cleaning Residential Driveway
תוכן עניינים

אם יש לכם בריכת שחייה בבית, הניקוי שלהן הוא באחריות שלכם. בעזרת כלור לבריכה ומגוון אמצעים ומכשירים מיוחדים אתם יכולים לעשות את העבודה בקלות ובמהירות באופן עצמאי.

סוף כל סוף הגשמתם את החלום שלכם- להתקין בריכת שחייה פרטית בחצר הבית שלכם. מרגע זה ואילך, אתם לא תצטרכו עוד לצאת מהבית ולנסוע באופן מיוחד אל בריכת השחייה הציבורית כדי להשתכשך במים קרירים בימי הקיץ החמים. גם תוכלו ליהנות משחייה במים מחוממים בימי החורף הקרים.

אבל עם כל ההתרגשות שבדבר, אתם צריכים לדעת איך לתחזק את הבריכה ובפרט איך לנקות אותה. בבריכות ציבוריות, צוות העובדים הוא שאחראי על הניקוי שלהן וכל פעם שאתם באים לבריכה המועדפת עליכם היא נקייה כמו במטה קסם. בבית שלכם, אתם אלו שצריכים לנקות את הבריכה. לשם כך, אתם צריכים לקנות כלור לבריכה ועוד מגוון אביזרים ומכשירים.

כלור לבריכה – הדבר הבסיסי ביותר

בכל בריכה שאתם מגיעים אליה יש ריח של כלור. לפעמים הריח חזק יותר ולפעמים פחות מורגש. הסיבה לכך היא הכלור שמכניסים לתוך הבריכה, ועושים זאת על מנת לנקות את המים ולטהר אותם. כלור לבריכה הוא הדבר הבסיסי ביותר שבו צריך להשתמש כחלק מתהליך ניקוי של בריכת שחייה.

אפשר למצוא טבליות כלור לבריכה בחנויות או דרך משווקים בתחום. מומלץ לקנות אריזות גדולות כמה שאפשר כדי להמעיט בכמות הפעמים שצריך ללכת לחנות כדי לקנות טבליות חדשות.

רשת לניקוי המים

גם אם הבריכה שלכם בבית היא מקורה, תמיד ייכנס לתוך המים שלה לכלוך. בין השאר, בתוך מי הבריכה אתם תוכלו למצוא עלים שנשרו מהעץ. כמו כן, סביר להניח שיהיו יתושים קטנים בתוך הבריכה. את כל אלו צריך להוציא מהמים כדי לשמור עליהם נקיים. את רוב הלכלוך אפשר להוציא בקלות בעזרת רשת מיוחדת לניקוי בריכות. השימוש ברשת מתבצע באופן ידני ומומלץ לבדוק ולנקות את הבריכה פעם בשבוע לפחות, או לפי צורך.

רובוטים לניקוי הבריכה

לצד כלור לבריכה ורשת לניקוי המים, יש מכשירים מיוחדים שיכולים לשמור על מי הבריכה נקיים לאורך זמן, ביניהם רובוטים. את הרובוטים אפשר להפעיל למשך שעות בעוצמות שונות והם מסננים את המים. למעשה, הם מתפקידם כמו שואב לניקוי מי הבריכה שלכם.

ניקוי דפנות הבריכה

בהתאם לסוג הבריכה שבניתם בחצר הבית שלכם, ייתכן ותצטרכו להקפיד על ניקוי של דפנות הבריכה עליהן עלול להצטבר עובש. פעולה פשוטה של קרצוף הדפנות עם חומרים מתאימים תעשה את העבודה.

לסיכום, תחזוקה וניקוי של הבריכה הם דבר שעליכם לעשות באופן קבוע. מי שאין לו את היכולת או הסבלנות לעשות את העבודה יכול להזמין מנקה בריכות מקצועי.

נכתב על ידי ספלאש בריכות שחיה

צוות פינוי דירות
נכתב ע"י צוות פינוי דירות
אנו מקווים שנהניתם מהמאמר וגם שקיבלתם את התשובה שחיפשתם. אנו עושים כל מאמץ לתת לכם את התוכן הטוב ביותר, אם תמצאו טעות נשמח שצרו איתנו קשר בנושא.
מאמרים נוספים בקטגורית ניקיון הבית
Zero waste natural accessories for cleaning
הסרת כתמים מריפודים

גם עם תחזוקה יום יומית וניקוי חד שבועי, שטיחים וריפודי הריהוט הביתי זקוקים לניקוי מקצועי אחת לחצי שנה. הדבר נחוץ במיוחד עם מותקנים בבית שטיחים

קרא עוד »
House cleaning
הסרת כתמים מספות

הסרת כתמים משטיחים ספות וריפודים מאת גל אור  צרור עצות שימושיות לניקוי והסרת כתמים משטיחים, ספות וריפודים רוצים לעזור לשטיח, לספה או לריפוד לשמר את

קרא עוד »