הסרת כתמים מריפודים

Zero waste natural accessories for cleaning
תוכן עניינים

גם עם תחזוקה יום יומית וניקוי חד שבועי, שטיחים וריפודי הריהוט הביתי זקוקים לניקוי מקצועי אחת לחצי שנה. הדבר נחוץ במיוחד עם מותקנים בבית שטיחים מקיר לקיר, מכיוון שהם צוברים לא רק את הלכלוך ואת האבק, אלא גם סופגים ריחות וכתמים בלתי נראים שעלולים עם הזמן לפגוע במראה השטיח. גם אם בחרתם ריהוט מבד שדוחה כתמים והבטיחו לכם כי אף כתם לא יישאר עליו, לאחר שימוש ממושך, גם ריהוט כזה ידרוש ניקוי מקצועי יסודי.


הסרה של כתמים מריפודים ומשטיחים – כיצד זה מבוצע בפועל?

ניקוי שטיחים


חברה מקצועית המתמחה בניקוי ריפודים ושטיחים תבצעה את הניקוי באמצעות שואב אבק מקצועי שמיועד במיוחד לשם כך ובעזרת חומרי ניקוי איכותיים. מדובר על שואב אבק מיוחד אשר מחדיר את המים המהולים בחומר הניקוי לתוך הריפוד או השטיח באמצעות לחץ גבוהה ולאחר מכן שואב את כל הנוזלים יחד עם הלכלוך. לאחר מכן יידרש כ-24 שעות עד לייבוש סופי של הריהוט או השטיח אשר עברו את הניקוי ובסיומן, תזכו ליהנות מריהוט או שטיח בעל מראה מחודש שישרת אתכם נאמנה עוד זמן ממושך.
דגשים בשירות
חברות ניקוי המתמחות בניקוי ספות ושטיחים בשיטות המקצועיות מתחייבות להסרה של כל סוגי הכתמים ומציעות גם שירות של תיקון ריפודים. מבחינת השירות, חברות אלה מדגישות את העמידה בלוחות הזמנים ואת השימוש בחומרי הניקוי שאינם פוגעים באוזון ואינם מזיקים לבני האדם האלרגיים לחומרי הניקיון. תהליך ניקוי מהיר שאינו עורך יותר משעה והתוצאות האיכותיות שניתן להשיג באמצעותו, הופכים את שירות ניקוי השטיחים והריפודים לפופולארי ואת התוצאות שלו לבעלות יכולת להשיג מהפך אמיתי בכל הבית. אם הנכם שוקלים רכישת ספה חדשה, הזמינו שירות זה שיחזיר את המראה החדש לספה ובכך יחסוך לכם כסף.

הסרת כתמים מריפודים ומשטיחים זה עניין של מקצועיות ושל איכפתיות. כדי גם להצליח בהסרת הכתמים וגם לשמור על השטיחים והריפודים שלכם –כדאי שתזמינו חברה המתמחה בתחום.

לאתר של אביב מנקה –  ליחצו כאן

צוות פינוי דירות
נכתב ע"י צוות פינוי דירות
אנו מקווים שנהניתם מהמאמר וגם שקיבלתם את התשובה שחיפשתם. אנו עושים כל מאמץ לתת לכם את התוכן הטוב ביותר, אם תמצאו טעות נשמח שצרו איתנו קשר בנושא.
מאמרים נוספים בקטגורית ניקיון הבית
House cleaning
הסרת כתמים מספות

הסרת כתמים משטיחים ספות וריפודים מאת גל אור  צרור עצות שימושיות לניקוי והסרת כתמים משטיחים, ספות וריפודים רוצים לעזור לשטיח, לספה או לריפוד לשמר את

קרא עוד »