מי קונה תכולות דירה?

תכולות דירה
תוכן עניינים

פינוי תכולת דירה עשויה להתקיים בכמה וכמה סיטואציות. זה יכול להיות פינוי דירה לקראת מעבר, זה יכול להיות פינוי של דירת ירושה. זה גם יכול להיות פינוי לפני שיפוצים או פינוי התכולה של הבית לפני מעבר לחו"ל והשכרה של הנכס בלי הרהיטים ומוצרי החשמל שבעלי הבית רוצים לשמור עליהם בנפרד. צוות פינוי דירות מסבירה לכם בפוסט זה, מי קונה תכולות דירה? וכיצד זה עובד?.

מדובר בפינוי של רהיטים שהם ברוב המקרים כבדים מאוד, בפינוי של מוצרי חשמל גדולים וקטנים ולמעשה בעבודה סיזיפית ומורכבת. לעיתים מלווה הפינוי גם במיון של כל הפריטים והחפצים הנמצאים בכל הבית ובארונות כך שבהחלט מדובר בעבודה גדולה ומורכבת.

הכירו את "צוות פינוי דירות" אנחנו כאן על מנת לדבר על פינוי דירות ישנות על כך התכולה שלהם כאשר היורשים לא מתעניינים כלל בכל התכולה הנמצאת בתוך הבית. מצדם, הם מצפים לראות את הבית ריק, נקי ומוכן לשימוש חדש. כלומר מכירה או השכרה שלו לאנשים.

איך מפנים דירה עמוסה בחפצים?

פינוי דירה העמוסה באינספור חפצים כמו שקורה לרוב בדירות ירושה זה סיפור לגמרי לא קל. הן מהבחינה הטכנית והן מהבחינה הרגשית. לא קל לילדים ולא משנה מה גילם, לפנות דירה של הוריהם אשר עד לא מזמן התגוררו במקום.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

צוות של פינוי דירות שיעשו את המלאכה במהירות, ביעילות ובקלות.

איך מתבצעת מלאכת הפינוי?

לפני שאנחנו מתחילים במלאכה, אנחנו אמורים לבקר יחד אתכם בבית ולעבור על כל התכולה שיש בו. כך נוכל לתאם עמדות בנוגע לחפצים השונים שיש שם בבית. אתם תדווחו לנו מה חשוב לכם ומה אתם רוצים שנשמור עבורכם ומה פחות מעניין אתכם. אתם תחליטו מה יהיה דינם של הרהיטים ושל מוצרי החשמל על מנת שנדע איך וכיצד לארוז אותם ובאיזו צורה לשנע אותם.

בהתאם לתוכנית שלכם, אנחנו נבצע את כל השאר.

תכולת דירה למכירה? מי יקנה אותה?

אם הבית עמוס בחפצים, ברהיטים ובמוצרי חשמל ישנים שאתם לא יודעים מה לעשות איתם אך אין לכם צורך בהם, ואתם שואלים את עצמכם מי קונה תכולות דירה? אל דאגה! פנו אלינו. אנחנו נקנה את הפריטים שווי הערך וגם נפנה אותם מהבית. אתם לא תצטרכו לשלם על השירות וכולנו נרוויח מהעסקה.

אולי יעניין אותך לקרוא על:

צוות פינוי דירות
נכתב ע"י צוות פינוי דירות
אנו מקווים שנהניתם מהמאמר וגם שקיבלתם את התשובה שחיפשתם. אנו עושים כל מאמץ לתת לכם את התוכן הטוב ביותר, אם תמצאו טעות נשמח שצרו איתנו קשר בנושא.
מאמרים נוספים בקטגורית פינוי דירות